Odp: dysk 20GB i stara płyta - probblem

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 13:36:41 MET DST

Użytkownik Wojtek Kowalczyk <wo.ko_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9nr4gp$l8$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> No i stało się, znajomy poprosił mnie o założenie mu nowego dysku twardego
> do swojego starego compa. Kupił sobie 20GB Seagate'a, niestety ma starą
> płytę (chyba coś na VIA pod Pentium 1 z biosem AMI takim "okienko-podobnym")
> no i stanąłem przed problemem o którym wielokrotnie już słyszałem ale nigdy
> bliżej się nim nie zainteresowałem (myślałem że mnie to nie spotka) a
> mianowicie dysk dał się sformatować tylko na odrobinę ponad 8GB a reszta
> poszła się paść.......... Preszę o jakieś praktyczne rady co zrobić aby
> [...]

Poszukaj programu do identyfikacji producenta i modelu płyty
np. ctbios i uaktualnij bios ze strony producenta.

Na http://bios.help.pl powinien być soft do identyfikacji
Możesz też poszukać tego programu na http://pliki.onet.pl
lub http://www.google.com

PeJot