Odp: Nadal problem z Athlon 1Ghz na ECS K7VTA3 i GeForce2 mx 200

Autor: Pawel F. (sam-wiesz-kto_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 11:15:19 MET DST

> Zamieściłem wczoraj pytanie dotyczące konfiguracji Athlon 1Ghz na ECS
K7VZAA
> [...]
> K7VTA3) oraz GeForce2 mx 200.
> Dla nie wtajemniczonych karta nie wchodzi w GUI (Win Me oraz w Win 98se)
> powyżej 640x480 16 kolorów, a nastawiajac wyzsza rozdzielczos pojawia sie
> kropka, albo jakis znaczek ASCII w lewym górnym rogu.
> Poszedłem za poradą kilku grupowiczów, i wyłączyłem w BIOS fast write,
oraz
> AGP x4, a takze zarezerwowałem IRQ dla AGP i USB. Potem zainstalowałem
> system Me i wgrałem sterowniki VIA, a nastepnie po przeresetowaniu wgrałem
> stery oryginalne od tego GeForce2 mx 200. I cóż nic nie osiągnąłem, dalej

witam!
mam prawie taka sama konfiguracje jak ty tzn
ECS K7VTA3
Athlon 1GHz
GeForce2 MX 32MB dream
128MB RAM DDR kingston

no i musze powiedziec ze nie mam zadnych problemow,
wszystko elagancko chodzi, w biosie zadnych wielkich zmian
nie robilem (fast write wlaczony).
imho to jest problem karty graficznej, po prostu jakis wadliwy
egzemplarz, wsadz cos innego na probe - od razu bedziesz wiedzial
w czym problem.
moj GeForce chodzi na czystych detonatorach (tych najnowszych).

i teraz jeszcze jedno pytanie do Ciebie:
czy w biosie --> integrated peripherals --> superIO device
widzisz funkcje:
power on function (hot key)
kb power on password
hot key power on

bo u mnie ich nie ma i za cholere nie moge dojsc dlaczego!

--
pozdrawiam
Pawel Furmaniak