Re: Diagnostyka

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 20:45:47 MET DST

> Po 5 probach wyglada na to ze cos sie musialo
> zdecydowanie zwalic w sprzecie. Instalacja wywala bledy podczas analizy
> urzadzen nie-PnP (MSDET.DLL czy cos takiego). Nie jestem w stanie tego
> przejsc dalej. System sam w sobie jest dosc prosty: ABIT K7A-RAID, D800,
> 256MB RAM (testowalem dwa tygodnie temu), IBM40GB+Seagate6GB, Geforce2MX,
SB
> PCI512.

Dzisiaj mialem to samo u brata, tyle ze na plycie MSI. Zobacz jak sie
zachowa system po wylaczeniu ACPI w biosie. Na plycie MSI nazywa sie to
jakosc inaczej ale sklada sie z kombinacji tych samych liter.
Na moim Abicie BX133 RAID nie wylaczylem to mi sie sysytem restartowal przy
koncu uruchamiania... i tak w kolko.
Wazne - najpierw wylacz, potem zainstaluj system, jak zrobisz odwrotnie to i
tak bedzie sie kaszanil.

Pozdro
Adam