Diagnostyka

Autor: Jarek (pysiek_at_gofree.indigo.ie)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 16:28:52 MET DST

Czesc,
Czy mozecie polecic jakis dobry program diagnostyczny do hardware ? Wolalbym
jakis freeware, ale moze byc komercyjny jesli moge sciagnac i zaplacic karta
(nie mam specjalnie czasu na czekanie na dostawe).

Pare tygodni temu pisalem o problemach z instalacja Win2k. W miedzyczasie
WinME zainstalowane na tym komputerze zaczelo miec czkawke i postanowilem to
dzisiaj przeinstalowac. Po 5 probach wyglada na to ze cos sie musialo
zdecydowanie zwalic w sprzecie. Instalacja wywala bledy podczas analizy
urzadzen nie-PnP (MSDET.DLL czy cos takiego). Nie jestem w stanie tego
przejsc dalej. System sam w sobie jest dosc prosty: ABIT K7A-RAID, D800,
256MB RAM (testowalem dwa tygodnie temu), IBM40GB+Seagate6GB, Geforce2MX, SB
PCI512.

pozdrawiam, Jarek.
ICQ: 45457538