Re: Odwieczne pytanie - jaki system? (dlugie)

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 23:09:30 MET DST

Użytkownik <tomac2000_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1896.00000000.3ba0c241_at_newsgate.onet.pl...
> Witam,
> jestem w kropce, probowalem juz prawie wszystkiego z rodziny Windows
(tylko to
> wchodzi w gre).
>
> Windows 98 SE draznil stosunkowo czestymi zwisami, natomiast gierki i
hardware
> dzialaly bez zarzutu. Ze wzgledu na moja prace potrzebuje jednak
stabilnego
> systemu, ktorego nie bede musial reinstalowac raz w miesiacu (tak bylo!).

Najlepiej przestrzegac zasady ze komputer na ktorym sie pracuje nie sluzy do
gier (a przynajmniej nie instalowac na nim wszystkiego co wpadnie w rece -
konczy sie to wlasnie niestabilnoscia i koniecznoscia reinstalacji a czesto
i utrata waznych danych).
Ja zainstalowalem 98 poltora roku temu i jakos nie mam z nim zadnych
problemow .Oczywiscie musze go restartowac
co 2-3 dni ale taka to juz uroda windows( zle zwalnia pamiec i system coraz
bardziej zwalnia).
Jakims rozwiazaniem mogloby byc uzywanie przelaczanych w setupie dwoch
dyskow jednego z systemem do pracy , drugiego z grami - chyba ze praca
polega na graniu .