Re: Odwieczne pytanie - jaki system? (dlugie)

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 09:34:43 MET DST

Użytkownik <tomac2000_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Omen. Nie dzialal karta AverMedia TV Capture.
>
> Aktualnie "testuje" Windows XP (wer.2600).
> Hardware zainstalowal sie prawidlowo ze sterami od Win2k, natomiast
> nieprawidlowo dziala odtwarzanie wszelkiem masci plikow video, przewijanie
> grozi przyspieszeniem calego odtwarzania, przy czym bynajmniej nie
zwalnia.
> W przypadku DivXów nastepuje desynchronizacja obrazu i dzwieku.
> XP byloby ok, z tego co zauwazylem dziala szybciej niz Win2k, jest
bardziej
> tolerancyjne jesli chodzi o sterowniki, szwankuje mi jednak troche
RealMagic
> Hollywood Plus. No i dyski twarde (7200 IBM i 5400 Fujitsu obrotow) troche
sie
> mecza.
>
> Co wybrac mili Panstwo? Byle nie system spod znaku pingwina.
>
> Pozdrawiam
> Tomasz Gregorczyk
>
> --

----
Proponuje zwyklego Windows'a NT 4 z serwis packiem 6.0 (uaktualnienie)
NT nigdy nie sprawialo mi klopotow i jest znacznie stabilniejsze od Windows
2000 (nie wykrzaczaja sie programy). Nawet jesli Ci sie cos skasuje nie
musisz reinstalowac NT odszuka i zastapi uszkodzone pliki za to go lubie. A
z configiem hardwaru to zawsze sa klopoty nie zaleznie od systemu poprostu
trzeba sie z tym uporac ja czasem robie notatki wiem co z czym dziala i jak
ustawic:)