Re: pamięć do pentium II 350

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 23:22:35 MET DST

Najpierw bylo to:
>Jaką pamięć RAM maksymalnie może obsługiwać procesor pentim II 350,ale
>zachowując przyzwoitą pracę komputera ?

_A potem to:___

> Interesuje mnie czy procesor pentium II 350Mhz będzie prawidłowo
>pracował i w miarę szybko np. gdy zainstaluję HDD30GB

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak ty na grupe trafiles??????? Jezeli RAM z HDD mylisz?
Ale odpowiem: (co prawda krotko):
Jezeli chodzi o RAM i o pojemnosc HDD - nigdy nie jest za duzo. Co prawda
RAMu w zupelnosci wystarczy 256 MB, a HDD 30 GB tez powinien (ja mam od 3
lat 4 GB i jest OK). No chyba ze bedziesz wszystko pchal na dysk, a
odinstalowac niczego nie potrafisz. Ale sie nauczysz szybko....
Przy tym HDD nie wazne jaki masz procesor - wazne czy twoja plyta glowna
obsluzy taki dysk (mozliwe ze bedziesz musial zupgradowac BIOS, ale jezeli
sam tego nie robiles nigdy - nie rob). Niech ktos za ciebie t ozrobi.
Sorki za taka odpowiedz, ale z twoich pytan wynika ze sie nie do konca
znasz, a jezeli sie myle - to jeszcze raz SORKI!!!