Re: hp 840 a hp 930

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 22:28:05 MET DST

Chooch wrote:

> Spora - jak Cię stać wybieraj 930. Ja mam swoją od roku i jestem b.
> zadowolony (używam W2k z Office2000 i 0 problemów ). Nie udało mi sie
> jedynie uruchomic pod Linuxem, ale to dlatego, że moje doświadczenie w
> konfiguracji tego systemu jest znikome. Co do jakości druku to ewidentnie
> lepsza niż 840-tki, atramenty kosztują tyle samo

nie calkiem tyle samo, przykladowo do HP930 czarny kosztuje okolo 140 zl a do
HP840 130zl, z tym ze w pojemniku do 930'tki jest 40 ml. atramentu a do 840'tki
25, jak latwo policzyc roznaca w kosztach jest bardzo duza

> P.S. Ostatnio 950-tki mocno staniały - też niezła maszynka.

a dokladniej HP - 959 - bardzo dobra drukarka i ma co najwazniejsze o wiele
lepszy podajnik papieru niz 930,
sam mam zamiar kupic na dniach 959, czy ktos wie gdzie (poza gialda) mozna ją
kupic taniej niz za 650 zl ?

na koniec mala rada, nie warto za dlugo czekac z kupnem - dlatego ze na dniach
HP wypszucza na rynek nowe drukarki , HP920 , HP940, HP960 , a nie warto dlatego
ze nowe będa o kilka - kilkanascie zl. tansze, ale beda chodzily na atramentach
od 840, czyli tych o mniejszej pojemnosci ale za cene prawie taka jak duze.. to
bardzo nie w porzadku w stoshnku do klienta.. tz. do nas ale widac taka polityka
HP

pozdrawiam
Krzysiek