Re: hp 840 a hp 930

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 19:50:36 MET DST

> Jak duza jest roznica pomiedzy tymi dwoma modelami?

Spora - jak Cię stać wybieraj 930. Ja mam swoją od roku i jestem b.
zadowolony (używam W2k z Office2000 i 0 problemów ). Nie udało mi sie
jedynie uruchomic pod Linuxem, ale to dlatego, że moje doświadczenie w
konfiguracji tego systemu jest znikome. Co do jakości druku to ewidentnie
lepsza niż 840-tki, atramenty kosztują tyle samo (opłacalne napełnianie np.
InkTeciem, chociaż podobno można zwykłym atramentem Pelikana). No i szybkość
wydruku 930 jest o jakieś 1.5-2 str. większa do 840.

pozdr.
CHOOCH

P.S. Ostatnio 950-tki mocno staniały - też niezła maszynka.