Athlon 1Ghz i Geforce2 mx 200

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 22:25:37 MET DST

Szanowni koledzy
Złożyłem dzisiaj swojej kobiecie komputer, żeby w końcu oswoić ją z tym
cudeńkiem, ale niestety, po zainstalowaniu Me (próbowałem też win98se i to
samo) i wgraniu sterowników VIA oraz sterowników do karty graficznej -
oryginalnych od producenta, a także Directx8, i zresetowaniu komputera,
system nie wchodzi w tryb GUI tylko w lewym górnym rogu pojawia się coś w
kształcie kursora, a innym razem wyświtla się po prostu kropka również w
prawym górnym rogu?
System jedynie działa w trybie 640x480 przy 16 kolorach.

Ta nieszczęsna konfiguracja, to
Athlon 1Ghz, 128 DDR, plyta ECS K7VZAA, twardziel Seagate U5 40GB, co tam
jeszcze DVD... więcej cóż chyba mało znaczące.

Poradzcie mi co mam zrobić, bo u siebie patrzyłem właśnie przed chwilą tego
geforce i działa a mam AMD k6-2 350_at_380 i płytę na MVP3.