Re: Athlon 1Ghz i Geforce2 mx 200

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 13:36:34 MET DST

Użytkownik aRKADIUSS <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9nr4if$1tk$1_at_news.tpi.pl...
> Szanowni koledzy
> Złożyłem dzisiaj swojej kobiecie komputer, żeby w końcu oswoić ją z tym
> cudeńkiem, ale niestety, po zainstalowaniu Me (próbowałem też win98se i to
> samo) i wgraniu sterowników VIA oraz sterowników do karty graficznej -
> oryginalnych od producenta, a także Directx8, i zresetowaniu komputera,
> system nie wchodzi w tryb GUI tylko w lewym górnym rogu pojawia się coś w
> kształcie kursora, a innym razem wyświtla się po prostu kropka również w
> prawym górnym rogu?
[...]

Wyłącz w biosie UDMA (może na inicjowaniu
twardziela system się wysypuje)
Poza tym po uruchomieniu komputera trzymaj F8
i uruchom windows w trybie awaryjnym i tam pokasuj
wykryte urządzenia w menadżerze urządzeń.
Wyłącz też w biosie agpx4 oraz fastwrites.

PeJot