Re: Komputer dla grafika

Autor: vievi (vievi_at_217.97.84.69)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 21:56:10 MET DST

> Coś się tak uczepił. Mój komentarz, aczkolwiek złośliwy, tyczył się tylko
> jednej osoby podpisującej się ,,jhh''.

nie. dotyczył _wszystkich _ spełniajacych okreslone przez Ciebie
kryteria.
A ze złośliwy... chyba sie nieco przeceniasz...

> Jakaś mania prześladowcza? Idąc po
> ulicy chowasz się przed samochodami z naklejką w kształcie jabłuszka,
> a sklepy Appla omijasz przechodząc drugą stroną ulicy?

Skąd ten wniosek? Nawet niedawno kupowałem sobie u jakiegos
przedstawiciela Apple kabel SCSI, bo w żadnym pecetowym sklepie w
poblizu takiego jaki mi był potrzebny nie znalazlem. Cos z tego wynika?
Watpie.

> Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział kogo teraz obraziłeś, ale trudno.

zdziwilbys sie, kogo podciagnalem pod te "nieliczne wyjatki..."

> No to teraz wiem z kim do czynienia.

gratuluje

>Czym jesteś tak bardzo sfrustrowany,
> że jesteś w stanie obrazić kogo się tylko da? Ciekawe co pomyślą sobie osoby
> z współpracujących z tobą agencji, jeśli to przypadkiem przeczytają? Ciekawe
> podejście do partnerów w interesach.

na szczescie pisze dosc anonimowo (bez przesady, ale moi partnerzy nie
sa az tak dociekliwi).
Wiem co pisze i dlaczego. Widze co robia ci biedni "artysci" w agencjach
i niektorych redakcjach.
Na szczescie sa takze inni.

> A nie wynika? Gdyby Windowsy były takie odporne pewnie bym na nie nie
> nażekał.

Moze. To trzeba by sprawdzic. Dla porzadku: nikt z Twoich dyskutantow
afair nie twierdzil ze Win to idealny i LEPSZY od MacOs system. Ty
kwestionowales przydatnosc PC/Win dla profesjonalnych grafikow. Podajac
argumenty, z ktorych co najmniej jeden byl bezsensowny (wielozadaniowosc
Win etc.).
Czy _kazde_ zakwestionowanie wyzszosci Maca uwazasz za atak na swoja
osobe?

> I znów to samo. Tylko do tego jesteś zdolny? Proszę nie staraj się obrażać
> wszystkich wokół.

alez napisalem ze to tylko wrazenie... Cos nie tak?

> Przeczytaj jeszcze raz mój komentarz pod pierwszym cytatem i odpuść sobie,
> bo stajesz się już bardzo nudny.

wiem, wiem. Logiczne rozumowanie na ogol jest nudne. Przykro mi, tak juz
jest.

> Moja odpowiedź była taka a nie inna z tego powodu, że była odpowiedzią
> na taki a nie inny ton poprzednich ataków na tych, którzy śmieli
> zaproponować Maka. A takie wnioski podsuwa ci twoja chora wyobraźnia.

no, zaczyna byc interesujaco... chora wyobraznia... tylko tak dalej.
Jakies inne wnioski co do mojej osoby?

> Nie używałem nigdzie określeń idioci, frajerzy, psychicznie chorzy,
> nie zwracałem się do nikogo per ,,koleś'', więc nie życzę sobie tego
> względem siebie. I proszę nie wkładaj w moje usta tego, czego nie
> powiedziałem, aby usprawiedliwać swój brak kultury w tej dyskusji.

no coz... co do braku kultury ("nażekac"...) wiele by sie dalo
powiedziec.
Ale moze masz racje. To rzeczywiscie zaczyna byc nudne, w kazdym razie
juz mnie nie bawi.
Pomijajac, ze to stanowczo NTG.
W zwiazku z czym proponuje EOT i zawieszenie broni. Tym bardziej ze i
tak nie bede mial czasu ani sily zeby zagladac przez najblizszy tydzien
na liste; nie wiem jak Ty, ale ja od czasu do czasu pracuje.
Tym razem pozdrawiam -ale moze bys przy okazji przemyslal swoj stosunek
do innych? Bez obrazy i zupelnie bez intencji urazenia kogokolwiek...

v.