Re: Komputer dla grafika

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 21:42:43 MET DST

hey

vievi wrote:

> nie. dotyczył _wszystkich _ spełniajacych okreslone przez Ciebie
> kryteria.

Myślę, że dalsza dyskusja chyba straciła sens, przyjąłeś taką
(błędną) interpretację i trzymasz się jej kurczowo.

> na szczescie pisze dosc anonimowo (bez przesady, ale moi partnerzy nie
> sa az tak dociekliwi).

Wielce chwalebne ;>

> Dla porzadku: nikt z Twoich dyskutantow
> afair nie twierdzil ze Win to idealny i LEPSZY od MacOs system.

Nie czytałeś wątku czy co?

> Ty
> kwestionowales przydatnosc PC/Win dla profesjonalnych grafikow. Podajac
> argumenty, z ktorych co najmniej jeden byl bezsensowny (wielozadaniowosc
> Win etc.).

Właśnie wielozadaniowość została podana jako wyznacznik jakości systemów,
czytaj wątek w którym bierzesz udział. Nigdzie nie wspomniałem o przydatności
(bądź nie) PC z Win dla grafików.

> Czy _kazde_ zakwestionowanie wyzszosci Maca uwazasz za atak na swoja
> osobe?

Hę. a to co znowu? Gdzie atak na Maka interpretowałem jako atak na mnie?
Prosiłem tylko o kulturalny stosunek do mojej osoby, gdyż brak argumentów
skłaniał moich adwersarzy do używania nieprzyjemnych epitetów.

> alez napisalem ze to tylko wrazenie... Cos nie tak?

Tak, mam wrażenie, że jednak chodzi o coś innego.

> Jakies inne wnioski co do mojej osoby?

Nie, nie każdy ma takie zapędy jak ty. Zdziwiony?

> W zwiazku z czym proponuje EOT i zawieszenie broni.

Chętnie, ale ponieważ w twoim mailu było wiele nieścisłości, pozwoliłem
sobie na odpowiedź na grupie.

> ale moze bys przy okazji przemyslal swoj stosunek
> do innych? Bez obrazy i zupelnie bez intencji urazenia kogokolwiek...

Cóż, bez komentarza.
EOF i EOT.

--
Adam Czajka