Re: i815

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 14:44:30 MET DST

Wojciech Giersz nadaje:

>Sugerowalbym raczej Asusa CUSL2-C niz Abita SA6. Nie zeby ten drugi byl
>zly, ale plyta Asusa jest troche stabilniejsza i ogolnie rzecz biorac
>pewna. Abit z kolei lepiej wypada przy podkrecaniu sprzetu, (co jak
>mniemam nieszczegolnie Cie interesuje), za to jest troche bardziej
>narowisty w kwestii doboru i konfiguracji poszczegolnych podzespolow.

Przy typowym podkręcaniu ( +33 MHz FSB) CUSL2-C sprawuje się bazzarzutowo.
Natomiast stabilność faktycznie jest rewelacyjna; mam ją od pół roku i tylko
raz ujrzałem niebieskiego - gdy zbyt wcześnie wyjąłem flopa ze stacji.
Inna sprawa, że dziś to trzeba brać coś na i815 rev. B - np. TUSL czy ST6.

--
Serdeczności, Macior