Re: intel też ma service packi?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 15:24:34 MET DST

> a jak bys chcial zeby cos dzialalo bez sterownikow
> zreszta to chyba normalne ze intel stara sie jak najlepiej dopracowac
swoje
> sterowniki by jak najlepiej wykorzystywały potencjal zawarty w chipsecie
> spojrz zreszta na nvidie i detonatory

nie rozumiesz o co mi chodzi - do tej pory słyszałem hasła - "VIA to wielki
syf, bo nie ruszy bez swoich via packów, trzeba instalowac te gówna, bo się
sypie... Na moim intelu czegoś takiego nie ma..."
I co? chciałbym teraz usłyszeć, co ci wielcy zagorzali fani intela, a
zarazem przeciwnicy VIA, powiedzą mi teraz?
bo wg mnie podział na "dobry intel i zła via" skończył się z odejściem płyt
na BX
teraz te firmy stanowią dla siebie równą konkurencję - via ma błędy w swoich
chipach, intel nie jest lepszy

--
*-*-*-*-*
raku