Re: modem a telefon

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 11:46:03 MET DST

"Wojciech Wrodarczyk" <W.Wrodarczyk_at_ic.pl> :

>Użytkownik Artur Orlowski <arturo_at_edu.com.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3B9FCD8B.E869F44E_at_edu.com.pl...
>Wydaje mi sie ze kabelki w tym polaczeniu sa w ukladzie rownoleglym, mimo ze
>z daleka wyglada to jak szeregowka (analogicznie jak podlaczanie monitora do
>niektorych zasilaczy zwlaszcza AT; prad idzie do komputera a z niego do
>monitora, ale w istocie to polaczenie rownolegle, napiecie wynosi 220V)

niezupelnie;
kolega Artul Orlowski ma racje twierdzac, ze modem odcina
zlacze telefonowe w trakcie bycia on-line; nie jest to wiec ani
polaczenie rownolegle ani szeregowe; tego slowa uzywalem dla wygody
i skrotu; wiekszosc chyba wiedziala o czym pisalem;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \