Re: TITAN TTC-MT1AB-2-

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 15:05:26 MET DST

On Wed, 12 Sep 2001 19:12:53 +0200, "Jacoj"
<WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm> wrote:

>Obie rzeczy są naganne,
Chyba nie czytales tego co napisalem, a juz na pewno cytatu z
netykiety, ktory przytoczylem: "... co samo w sobie najczesciej
nie jest naganne...". Dalej sie bedziesz upieral, ze to naganne i juz?
Na jakiej podstawie?

>ale według Ciebie mam się cieszyć,
>że nie zrobił czegoś gorszego? Hmmm... ciekawe podejście
>do życia...
Ten argument odrzucam, wg mnie nie zrobil nic nagannego, a mogl. I o
to mi chodzilo.

>Plonka można dostać za wszystko, to tylko zależy od
>plonkującego, prawda?
Jasne, ale przeciez chodzilo o plonka od wielu osob. Znowu wychodzi ze
nie czytales tego co nasalem (i co sam wczesniej napisales).

Adam.