Re: TITAN TTC-MT1AB-2-

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 00:35:56 MET DST

"SirDavid" <adamd_at_fastmail.pl> wrote in message news:dcb1qtkrbugae2t5mv76vqr4hafbiv4uu4_at_4ax.com...
[...]
> Chyba nie czytales tego co napisalem, a juz na pewno cytatu z
> netykiety, ktory przytoczylem: "... co samo w sobie najczesciej
> nie jest naganne...". Dalej sie bedziesz upieral, ze to naganne i juz?
> Na jakiej podstawie?

Na podstawie tego co sam raczyłeś, kochaniutki, zacytować,
czyli brak ustawionego "Followup-To" w listach soapa.

> Ten argument odrzucam, wg mnie nie zrobil nic nagannego, a mogl. I o
> to mi chodzilo.

A "Followup-To", to pies?

> Jasne, ale przeciez chodzilo o plonka od wielu osob. Znowu wychodzi ze
> nie czytales tego co nasalem (i co sam wczesniej napisales).

Taaaa... Czy jesteś w stanie, zanim coś napiszesz, pomyśleć
i sprawdzić czy piszesz z sensem?

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Komentarz Hilla - jeśli nie masz nic do stracenia odpręż się.