Re: TITAN TTC-MT1AB-2-

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 19:12:53 MET DST

"SirDavid" <adamd_at_fastmail.pl> wrote in message news:b4muptc6thbag33ljahja81650aehn8icd_at_4ax.com...
> A nie pomyslales, ze gdyby wyslal ten sam post na kilka grup nie
> uzywajac crosspostu to jeszcze bardziej by sie chcialo rzygac od
> czytania kilku oddzielnych, ale identycznych dyskusji?

Obie rzeczy są naganne, ale według Ciebie mam się cieszyć,
że nie zrobił czegoś gorszego? Hmmm... ciekawe podejście
do życia...

> Plonka za crossposta?

Plonka można dostać za wszystko, to tylko zależy od
plonkującego, prawda?

Taaaaa...

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Po czym poznać, że druga blondynka używała komputera?