Dziwne problemy z modemem

Autor: Jakub Borkowski (jakub10_at_poland.com)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 14:18:18 MET DST

Witam !
Mam następujący przypadek: modem na chipsecie LUCENTA (jakiś no-name),
komputerek P166MMX. Instalowałem taki sam modem już nie raz, tym razem jest
bardzo dziwnie: po odpaleniu dial-up-a modem łączy się z TPSA (pojawia się
ikonka z połączeniem i jej prędkością, wypisuje wysłano 894 b, odebrano 1597
b), ale niestety nic poza tym. Próba wyświetlenia dowolnej strony kończy się
komunikatem o błędzie. Próbowałem wykonać PING-a na jakiś adres w sieci, ale
dostaje komunikat: PING:transmisja nie powiodła się, kod błędu 10043. Może
ktoś wie o co tu chodzi? Modem jest zainstalowany ok (zresztą przecież się
łączy), konfiguracja dial-up-a też OK, konfliktów sprzętowych niet.
Pomożecie ?
Pzdr. Kuba