Re: Program druczek

Autor: Radosław Lidak (lidak_at_post.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 14:17:45 MET DST

Alert wrote:

>Czy może ktoś wiem gdzie można zdobyć numer aktywacji do wersji 201.7.1.310

Nie rób scen, ten program jest tani i naprawdę fajny - warto
zapłacić. Poza tym - nie wiem czy wiesz - ale na kazdym przelewie,
dowodzie wpłaty czy co tam drukujesz jest naniesiony konkretny numer
licencji - jak ktoś się do Ciebie doczepi to się nie wykręcisz.

Radosław Lidak

    "Come to Butt-Head!"
                                           - Butt-Head