Re: Nagrywarka LG

Autor: Radosław Lidak (lidak_at_post.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 14:17:49 MET DST

Piko wrote:

>Zajrzyj na www.cdrinfo.pl tam powiniennes znalezc mase informacji, ktore ci
>sie przydadza.

Święte słowa. Oprócz tego w kilku numerach Chip-a był "Poradnik dla
spawaczy" - przejrzyj archiwum na ich stronach

>A wybor nie najgorszy jesli chodzi o nagrywarke tez mam LG
>ced808b.

Też mam taką (chodziło pewnie o CED 8081b), ale _niestety_
dostałem z nią oprogramowanie Adapteca. I męczę się z nim do dziś, bo
Nero chociaż 100 do 200 razy lepszy, to jednak drogi...
Niestety nie miałem wyboru - teraz wiedziałbym co zrobić.

Radosław Lidak

    "Come to Butt-Head!"
                                           - Butt-Head