Re: Jaki kupić dysk do ok.

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 09:35:29 MET DST

RusH wrote:

> Przemek napłodził(a):
> popsul ci sie kiedys HDD ? .. albo wkrecajac dysk stuknales nim kiedys
> niechcacy o obudowe ? poczytaj ile taki U5 czy U6 wytrzyma przy
> uderzeniu :) .. wystarczy lekki zamach i bum i po danych .. oni te
> dyski chyba z papieru w srodku robia :( w porownaniu do tego to Fuji i
> IBM sa pancerne

  Chyba sie mylisz. Ja mam dysk o podobnej budowie z serii U4 (8GB). Od
3 lat nosze go codziennie przy sobie w torbie, srednio 4 razy na tydzien
podlaczam go do roznych komputerow, czesto chodzi ustawiony ukosnie albo
w pionie tasma do gory, kilka razy (bedac w szufladzie) gdzies upadl i
do tej pory dziala bez zarzutu.

        Artur