Re: Jaki kupić dysk do ok. 500zł?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 01:34:09 MET DST

Przemek napłodził(a):

> dlaczego niby nie kupować Seagate U5 albo U6?
> Według testów jakie widziałem, to chyba jedne z najszybszych dysków
> 5400obr/min.

popsul ci sie kiedys HDD ? .. albo wkrecajac dysk stuknales nim kiedys
niechcacy o obudowe ? poczytaj ile taki U5 czy U6 wytrzyma przy
uderzeniu :) .. wystarczy lekki zamach i bum i po danych .. oni te
dyski chyba z papieru w srodku robia :( w porownaniu do tego to Fuji i
IBM sa pancerne

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod