Re: optymalizacja Biosu

Autor: lupazoom (lupazoom_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 23:57:49 MET DST

> Kilka osob na grupie ma ta plyte - z czym masz problem ?
>

> --
> DooMiniK (bachus)
> bachus_at_irc.pl

Pierwsza sprawa to to gdzie zmienic czestotliwosc pamieci bo mam dwie kosci
128/100hz i 256/133 a wedlug Sisoftsandry pamiec Memory bus speed ma wartosc
67MHz. Druga sprawa to jak sprawdzic czytwardy chodzi na udmie66?? No i
ogolnie na moje poczatki walki z wszystkimi biosami swiata :)) poczytalbym
chetnie o wszystkim co sie z tym je...
a tak poza tematem to jeszcze pare spraw:
mam procka Celeron 433 i w ambitnych planach zmiane na cos wyzej do tej
plyty. co mi radzicie??? wiem ze po zmianie biosu jest mozliwosc wcisniecia
PIII nawet do 1 GHz/133 ale czy jest sens? to koszt ok 750 zlotych czy nie
lepiej kupic nowa plytke i jakiegos athlonika???
Druga sprawa to proba wycisniecia z tego procka wszystkiego co potrafi i tu
pytanie czy przy normalnej pracy bez podkrecania prawidlowa temperatura to
45 stopni przy malym obciazeniu programowym? Co i jak jesli ktos ma jakies
doswiadczenie z tym ustrojstwem zeby to podkrecic???