Re: [OT] World Trade Center

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 21:46:56 MET DST

> codziennie umierają ludzie... tylko widok umierającego z głodu dziecka
> w Afryce to nie to samo co walące się Twin Towers. Ale może 1000
> takich dzieci na raz już by dało radę, co ?
>
> obłuda i hipokryzja

A ile ludzi zmarlo we Wroclawiu z zimna w trakcie zimy i co zrobiles aby
temu zapobiec. Czy przezimowales jakiegos bezdomnego. Jesli nie to moze nie
zazucaj innym hipokryzji.

> sorry, ale już mam dosyć tego pieprzenia o dniu apokalipsy,
> największej tragedii wszechczasów, niewyobrażalnym szoku, że świat już
> nigdy nie będzie jak dawniej....

To nie jest pieprzenie lecz fakt, bo dotej pory nigdy nie bylo tak agromnego
ataku terrorystycznego ( we wszystkich wiekszych atakach zginelo mniej ludzi
niz w tym jednym). w ktorej ostniej wojnie zginelo wiecej cywili (po II
WS ).
> BTW, wiecie ile osób zginęło w Hiroszimie i Nagasaki, bo jakiś kretyn
> wpadł na pomysł, ze tylko upokorzona i rzucona na kolana Japonia się
> wreszcie podda ?

Ale wtedy trwala woja i USA sie nie wyparlo tego czynu, a teraz ktos zabija
ponad 10 tys. ludzi i cisza ( zupelnie jak seryjni mordercy).

> NTG i EOT i wiem, że to straszna tragedia i tego nie neguję,
> więc proszę na mnie nie wjeżdżać (no chyba, że komuś ulży jak sobie po
mnie
> pojedzie ;)

Ja tylko mam odmienne zdanie od twojego.

 KRAIT
  krait_at_interia.pl
  ICQ 16291093