Re: [OT] World Trade Center

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 20:12:42 MET DST

Dnia Tue, 11 Sep 2001 16:58:23 +0200, komp napisał/a :

>sorki, ale faktem jest, że leci na żywo wielka tragedia!]

codziennie umierają ludzie... tylko widok umierającego z głodu dziecka
w Afryce to nie to samo co walące się Twin Towers. Ale może 1000
takich dzieci na raz już by dało radę, co ?

obłuda i hipokryzja

sorry, ale już mam dosyć tego pieprzenia o dniu apokalipsy,
największej tragedii wszechczasów, niewyobrażalnym szoku, że świat już
nigdy nie będzie jak dawniej....

BTW, wiecie ile osób zginęło w Hiroszimie i Nagasaki, bo jakiś kretyn
wpadł na pomysł, ze tylko upokorzona i rzucona na kolana Japonia się
wreszcie podda ?

NTG i EOT i wiem, że to straszna tragedia i tego nie neguję, więc
proszę na mnie nie wjeżdżać (no chyba, że komuś ulży jak sobie po mnie
pojedzie ;)

pozdro

--
KRiZBi