Re: TITAN TTC-MT1AB-2-

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 14:59:27 MET DST

>A nie pomyślałeś, że po prostu RZYGAĆ SIĘ CHCE, ja się widzi te same
>posty na kilku grupach?!
A nie pomyslales, ze gdyby wyslal ten sam post na kilka grup nie
uzywajac crosspostu to jeszcze bardziej by sie chcialo rzygac od
czytania kilku oddzielnych, ale identycznych dyskusji?

> Tobie natomiast radzę poczytać netykietę - zasady dobrego zachowania
>na grupach, a jak będziesz się głupio stawiał to dostaniesz plonka od wielu osób
>- co automatycznie oznacza, że nie otrzymasz żadnej porady/odpowiedzi na TWOJE
>problemy ze sprzetem/systemem, poniał?
Plonka za crossposta?
"Jeśli wysyłasz zapytanie na kilka grup (co samo w sobie najczesciej
nie jest naganne, aczkolwiek nie polecane) dopilnuj aby list miał
ustawione pole Followup-To tylko na jedną z nich. Unikniesz w ten
sposób kilku osobnych dyskusji na ten sam temat."

Kto tu sie glupio stawia to nie powiem ;)

Adam.