Re: TITAN TTC-MT1AB-2-

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:14:56 MET DST

"sOap" <soap_at_go2.pl> wrote in message news:9ngpod$ca0$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> mozesz powieedzieco ci to tak przeszkadza? subskrybujesz 1 grupe i tyle...
> ja wiec i poprsotu wysylam, zreszta wysylam na zwizane z tematyka wiec nie
> wiedze tu zadnego sensu!

A nie pomyślałeś, że po prostu RZYGAĆ SIĘ CHCE, ja się widzi te same
posty na kilku grupach?!

> PS.: zreszta lamer chyab nie bedzie wiedzial co to jest crossposting! :P

Ja wiem, Tobie natomiast radzę poczytać netykietę - zasady dobrego zachowania
na grupach, a jak będziesz się głupio stawiał to dostaniesz plonka od wielu osób
- co automatycznie oznacza, że nie otrzymasz żadnej porady/odpowiedzi na TWOJE
problemy ze sprzetem/systemem, poniał?

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: