kontroler CMD ultra dma 100 - setup ?

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 Sep 2001 - 09:49:21 MET DST

Zakupiłem, zainstalowałem i zastanawiam się ...

... nad tym, czy jest możliwość wejść do programu ustawień BIOS'a
kontrolera Zoltrix Ultra DMA 100 IDE Controller ( 8PC-UD100 ) ?

Mając doświadczenie z kontrolerami SCSI Adaptec'a próbowałem jego kombinacji
klawiszy, lecz nic z tego. Dodam, że ten kontroler zgłasza na pokładzie
kosteczkę PCI-649U firmy CMD.
Może ktoś z grupowiczów mógłby mi podpowiedzieć jakieś kombinacje klawiszów ?
O ile jest to wogóle możliwe, oczywiście !

Dodam, że problem leży w tym, aby oduczyć program kontrolera, od poszukiwania
dysków na wszystkich 4 portach przy starcie systemu. Trwa to długo i
niepotrzebnie.

Pzdrwm.
darbakan