Re: [OT] Gdzie w Bydgoszczy lub Inowroclawiu plomby gwarancyjne ?

Autor: Jacek (freezy_at_poland.com)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 23:48:06 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał

> tym niemniej plomba na obudowie, to pomylka

Do tej pory tez tak myslalem, ale punkt widzenia sprzedawcy
jest nieco inny.
Ostatnio np. klient przyniosl mi sprzet twierdzac, ze stacja
dyskietek nie dziala, a on nawet nie zagladal do srodka.
Niestety sklamal, kabel od fdd byl podlaczony odwrotnie.
Inny klient przynoszac dysk stwierdzil, ze pojawily sie bad
sectory. Dysk byl wyraznie stluczony w jednym z rogow.
Takich przykladow moglbym dac wiele wiecej.
Zreszta moim zdaniem , jesli ktos sie zna to kupuje
podzespoly i sam sklada, a jak ktos nie ma pojecia to moze
latwo sprzet uszkodzic.

Pozdrawiam

Jacek

ps. a gdzie zamowic plomby nadal nie wiem :)