Re: [OT] Gdzie w Bydgoszczy lub Inowroclawiu plomby gwarancyjne ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 23:31:34 MET DST

"Jacek" <freezy_at_poland.com> wrote in message
> Do tej pory tez nie nalepialem, ale dzieciaki za duzo
> grzebia, rzucaja dyskami, robia zwarcia.
> Ja musze pozniej wysylac taki sprzet na swoj koszt,
> nierzadko sprzet wraca z orzeczeniem rzeczoznawcy iz zawinil
> uzytkownik. Znajomi w innych sklepach, ktorzy stosuja plomby
> maja duzo mniej tego typu problemow.

zamiast plombowac calego kompa lepiej plomba pamiec-plyta, plyta-procek,
itd..
bo wiadomo, ze ktos zachce dolozyc jakas karte, czy cos, ale raczej w
nomalnej pracy nikt nie bedzie wyjmowal pamieci, czy procka, a swoja droga
to procka mozna sfajczyc nawet bez otwierania obudowy, podkrecajac w biosie
;)
dysk tez mozesz przyplombowac, wtedy mozna cos dolozyc, ale nic wyjac...
to jest jak dla mnie lepsze rozwiazanie, jak kupowalem kiedys adaxa (5 lat
temu ), to spotkalem sie z takim rozwiazaniem, i bardzoa mi sie spodobalo...
ale nie wiem jak teraz robia
tym niemniej plomba na obudowie, to pomylka