Odp: kupno kompa

Autor: Jacek Wronko (jwronko_at_toya.net.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 23:04:16 MET DST

Użytkownik Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:11092001.57368913_at_emilka.cznet.tychy.net.pl.invalid4now...
> Niejaki(a) Jacek Wronko <jwronko_at_toya.net.pl> w grupie pl.comp.pecet
>
> jak najbardziej, albo taniej - 1.2 krecone na 1.4 - oszczedzasz trochu

jakos do krecenia nigdy nie mialem przekonania
a roznica w cenie wynosi 100pln - warto ???
nie ma zadnych problemow z kreceniem ?

> w.w. plyta jest stabilna, wydajna, bezproblemowa :) zamontujesz lepsze
> chlodzeie na mostek polnocny (np. spire 5e31b3) to prawie na pewno
> ruszysz na 166 mhz fsb :) ale to dla przeroznych wariatow, lepsze IMO
> jest 133_at_cas2...

a no wlasnie - wolalbym uniknac robienia takich cyrkow

> eeee... do czego ten komp? jak do gierek i pomniejszych zastosowan z 3d,
> to lepiej by wyszedl GeForce2 Pro Leadtek WinFast 32MB DDR za 650 zet, a
> porzadna rzecz (mozna o/c, ma obsluge spire 5e31b3 i innych z tej
> rodziny, a wtedy o/c jest jeszcze lepsze :) ).

glownie do gierek
no wlasnie tutaj mam najwieksza zagwozdke - w tym miejscu moge najwiecej
zaoszczedzic

Surfboard

> what??? pozatym tutja raczej odpada, bo msi k7t nei ma isa na 3c509b ;)
> siakis d-link na pci, wedcle gustu, i tego co potrzebujesz...

sprawa wyglada tak, ze modem jest podlaczony przez sieciowke - jest to jej
jedyne zastosowanie
mam karte Genius na Realteku, ale niestety isa :(

> NEC FE750+ jak Cie stac;)

w komputroniku jest tanszy od Sony

> najlepiej big tower - masz swiety spokoj na dlugi czas, obudowy czesto
> nie zmieniasz. jak dorwiesz to chieftec da/ta-10w - swietnei wyglada i
> afaik jest swietna :) tylko nigdzi nie ma...

no tak :)))

> hmmm... z wyciszaniem moze byc problem... coolermaster ep5i11a1 z
> tanszych, z drozszych to zalman zloty, ale on nie jest ultra wydajny (za
> to ultra cichy, ultra drogi i ultra odjechany :)

zalmany zostaly zjechane na tomshardware
ma byc cichy i w miare wydajny - tzn. wystarczajacy do procka

pozdroofka
Jack.