Re: Uciszanie komputera

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 21:25:41 MET DST

In article <3B9E5A8B.F3075E84_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
>Subject: Re: Uciszanie komputera
>Date: Tue, 11 Sep 2001 20:40:11 +0200

>Problem w tym, że tam parędziesiąt miliamperów leci, a to wyraźnie
>podgrzeje termistor i pochrzani sterowanie. Nie można bezpośrednio w

Zgadza sie ... z tego co pamietam pobor pradu znamionowy to 120mA co jesli
by nam mialo zrzucic 5V dawaloby 0.5W mocy strat. Tak wiec jak wyzej
wlasciwy termistor w zasilaczu powinien zalatwiac sprawe teoretycznie :-)))
bo praktycznie wiatrak zasilany jest impulsowo z generatora prostokatnego i
regulacja jego czestotliwosci dawalaby najkorzystniejsza regulacje obrotow.
Mam taki jeden wiatrak w domu ale o nieco wiekszych wymiarach z czujnikiem
temperatury wywiewanego powietrza. Cieplejsze powietrze szybsze obroty bez
strat ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com