Re: Nagrywanie płyt Audio...

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 21:32:27 MET DST

On Mon, 10 Sep 2001 18:18:40 +0200, "Adam" <aegis_at_skrzynka.pl> wrote:

>Witojcie!
>Czy slyszycie roznice miedzy plytami Audio nagrywanymi np.
>na Teac'u, Plextorze itd..?
>Jaka nagrywarka bylaby najlepsza do plytek Audio...?
>Jaki soft, podobno od niego tez zalezy jakosc nagrania...?
>Czy to prawda ze najlepiej nagrywac z przedk. 1X...?
>Osobiscie mam nagrywarke Teac W58 CD-ROM Plextora
>i zauwazylem ze plyty audio nagrywane u mnie brzmia
>inaczej niz te nagrywane w pracy (tam mam Yamahe 8X).
>
>Pzdr!
>
>Adam

Nagrywanie plyt audio z predkoscia 1x czasami moze pomoc,
ale nie jakosci dzwieku
Niektore starsze odtwarzacze cd maja problem z odtwarzaniem
plyt inaczen niz z predkoscia 1x. Wiaze sie to chyba z jakoscia
wypalenia i mozliwosciami starszego lasera. Jakosc dzwieku jest taka
sama - dzwiek jest zapisany cyfrowo. Przy szybszej szybkosci
nagrywania bedzie oczywiscie wiecej bledow i mechanizmy
korekcji bledow w starszych odtwarzaczach moga nie nadazac
stad tez moze wynikac roznica w jakosci odbioru