Nagrywanie p造t Audio...

Autor: Adam (aegis_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 18:18:40 MET DST

Witojcie!
Czy slyszycie roznice miedzy plytami Audio nagrywanymi np.
na Teac'u, Plextorze itd..?
Jaka nagrywarka bylaby najlepsza do plytek Audio...?
Jaki soft, podobno od niego tez zalezy jakosc nagrania...?
Czy to prawda ze najlepiej nagrywac z przedk. 1X...?
Osobiscie mam nagrywarke Teac W58 CD-ROM Plextora
i zauwazylem ze plyty audio nagrywane u mnie brzmia
inaczej niz te nagrywane w pracy (tam mam Yamahe 8X).

Pzdr!

Adam