Odp: kupno kompa

Autor: Jacek Wronko (jwronko_at_toya.net.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 22:50:43 MET DST

Użytkownik <mbart_at_ists.pwr.wroc.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10109111749330.10660-100000_at_brylant.ists.pwr.wroc.pl..
..

> Abit KG7 (lub KG7-Lite lub KG7-Raid) na chipsecie AMD71/VIA686B cena okolo
> 800 zlotych

a nie bylo na niej jakichs cyrkow z Sound Blasterem ?
moze z czyms myle

> Kup sobie SB Live to tylko 270 zlotych przy cenie zestawu ktory chcesz to
> i tak maly wydatek, a jakosc bez porownania.

no wlasnie ten zestaw jest juz wystarczajaco drogi dlatego tam gdzie nie
zauwaze roznicy nie chce ladowac kasy - jakbym mogl gdzies posluchac

> Nie wiem co polecic, ja mam zwykla BTC bez zadnych wodotryskow i jak
> narazie nie narzekam

ja aktualnie mam Chicony i jest niby spoko, ale wlasnie sa klopoty z
odczytem wiekszej ilosci klawiszy na raz

> Enlight proponuje 7230 serie, ma 250 W-owy zasilacz

czy do zestawienia Athlon 1,4 + GeForce3+nagrywara+++inne
nie bedzie przydatny 300W ?

> Nawet o takim nie slyszalem

a no wlasnie - bardzo ladnie wypadl w tescie na tosmhardware
tylko gdzie to u nas kupic

pozdrawiam
Jack.