Re: OSZUST!!!

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 15:06:00 MET DST

> a to owszem złodzieje moimi kolesiami nie są !!!!!

Tak, a Ty licencje rozumiem masz na wszystko.

> a co do legalności - to chodziło mi o to ze jka pirat(złodziej jak by nie
> było) cię oszukał a ty jesteś taki sam to nie wymagaj uczciwości
> on oszykał ciebie a ty firmę i dystrybutora który daną płytę wyprodukował,
> sprzedał
> i jeszcze masz pretensje
Ja tutaj mowie o dotrzymywaniu danego slowa wiec mi tu o legalnosci softu
nie gadaj bo chyba z 99% komputerowcow z Toba wlacznie zapewne ma lewy soft
wiec od zlodziei nikogo nie wyzywaj.

(TAKI FACH powiedział by ci nie jeden z Wronek)

Ja sie w takich kregach nie obracam wiec mnie to g obchodzi.
lukas3339