Re: OSZUST!!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 14:45:51 MET DST

Użytkownik lukas3339 <lukas3339_at_kulturystyka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nkoko$qst$1_at_news.tpi.pl...

> Tak, bo Ty masz pewnie caly soft legalny, zarejestrowany za ktory
> zaplaciles.
> Takie texty to sobie mozesz do swoich kolesi sadzic a nie do mnie.

a to owszem złodzieje moimi kolesiami nie są !!!!!
a co do legalności - to chodziło mi o to ze jka pirat(złodziej jak by nie
było) cię oszukał a ty jesteś taki sam to nie wymagaj uczciwości
on oszykał ciebie a ty firmę i dystrybutora który daną płytę wyprodukował,
sprzedał
i jeszcze masz pretensje (TAKI FACH powiedział by ci nie jeden z Wronek)