Re: OSZUST!!!

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 18:20:57 MET DST

Użytkownik "lukas3339" <lukas3339_at_kulturystyka.pl> napisał w wiadomości

> Tak, a Ty licencje rozumiem masz na wszystko.

A i owszem ;-)))) mam .

> Ja tutaj mowie o dotrzymywaniu danego slowa wiec mi tu o legalnosci softu
> nie gadaj bo chyba z 99% komputerowcow z Toba wlacznie zapewne ma lewy
soft
> wiec od zlodziei nikogo nie wyzywaj.

Od kiedy to słowo dane jest w tych kręgach święte???
A propos złodzieji - kiedyś to był zawód i taki człowiek nie okradł
znajomego,sąsiada ,krewnego. Od dawna jest już odwrotnie .
Teraz "moralnośc" tego fachu zanikła i tak jest już od dawna - więc nie myśl
, że jeden złodziej jest uczciwy , a drugi nie .

Poza tym jak jestes wkurzony to zwróć się na policję ,tu raczej NTG .Jak to
ładnie ktoś ujął :
"Mała szkodliwośc społeczna"

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce