Bajeranckie obudowy ;-)))

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 21:27:19 MET DST

Znalazłem w internecie wiele stron ze zdjęciami kompletnie odjechanych
obudów, wentylatorów itp... Niektórzy wariaci wycinają nawet wielką
dziurę w obudowie, wstawiają w nią szybę i całość podświetlają neonówką.
Znalazłem nawet opis - jak zrobić świecący wentylator, wymienić LED'y na
niebieske i inne dziwactwa. Czy ktoś z was robił takie rzeczy? Po co???
Wiem, że fajnie to wygląda, ale wstawiać neon do obudowy?
Z drugiej strony, czy modyfikowaliście jakoś wygląd obudowy swojego
kompa? Ja np. zastanawiam się nad pomalowaniem przynajmniej zaślepek i
przednich paneli napędów CD, DVD, FDD i zaślepek na jednolity (np
srebrny-chromowany) kolor, bo obecnie CD-RW jest beżowa, DVD - szare a
FDD białe.

Mam takie małe głośniczki CoundWorks1500 z pilotem na kabel i strasznie
mi się poniewierał po całym stoliku. Wywierciłem więc otwór w zaślepce
FDD wystawiłem samo pokrętło na zewnątrz a całe okablowanie wrzuciłem do
środka obudowy. Pozostanie mi jeszcze zrobić wyprowadzenia chinchy na
zaślepce z tyłu obudowy...

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-