ABIT BX133 + CELERON 900 - problem

Autor: RobertP (robertp_at_pkobp.bci.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 21:33:50 MET DST

Witam !

Mam plyte ABIT BX133 z najnowsza wersja BIOS (zw) i wlozylem do niej
CELERONA 900.

Wszystko niby chodzi OK, ale jak sprawdzam SISOFT SANDRA 2001 TE to
pokazuje mi czestotliwosc PCI 25 MHz (dzielnik 1/4) a ja w BIOSIE swojej
plyty ustwilem ten procek jako CELERON 800 (i tam dzielnik PCI jest 1/3,
a wiec powinni byc 33MHz).
Jak wlozylem CELRON 733/66 to SANDRA pokazuje OK (tzn, PCI 33MHz,
dzielnik 1/2).

Co jest grane przeciez ta plyta bez problemu powinna obsluzyc takiego
CELERONA, dlaczego nie chce dobrze ustwic dzielnika PCI (z AGP jest OK)
???

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
Robert