Re: Bajeranckie obudowy ;-)))

Autor: lm (casiortv_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 23:09:01 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala" <jojoro_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.9pq50n.10u.jojoro_at_www.slrn.z.pl...
> Znalazłem w internecie wiele stron ze zdjęciami kompletnie odjechanych
> obudów, wentylatorów itp... Niektórzy wariaci wycinają nawet wielką
> dziurę w obudowie, wstawiają w nią szybę i całość podświetlają neonówką.
> Znalazłem nawet opis - jak zrobić świecący wentylator, wymienić LED'y na
> niebieske i inne dziwactwa. Czy ktoś z was robił takie rzeczy? Po co???
ciach/
 no właśnie PO CO!???
uzasadnienie ma wyprowadzenie złączy na front obudowy, np. wejścia - wyjścia
VIDEO (kamery) take rozwiązanie ( MARVIL) proponuje firma Matrox ,
sygnałów audio w rozwiązaniu SB Live Gold
oraz ASUS za nałą kasę panel z cyfrowym testem rozruchowym POST ,
z aktualną częstotliwością pracy procesora ,magistrali ,pamięci,pci,
z pomiarem obrotów 3- wentylatorów ,temperaturą pracy procka, temp. wnętrza
obudowy.
oraz z aktualnymi stanami napięcia zasilania rdzenia procesora , pamięci
RAM,
i napięcia glownego + 12V
i jakby było mało to jeszcze bezpośredni dostęp do stron www. i poczty
(e-mail)

inne "pdświetlania" kolorki,neonki,itp. to tylko kjarzą mi się z "dresami" i
ich
125p pod dyskotekami !
a tak naprawdę to trzeba tylko wymagać od obudowy sprawnego zasilacza i
CICHEGO wentylatorka!
  pzdr.
lm.
 mnie przydał by się wskażnik w formie led-a ZAPISU na hdd i fdd