Re: Jaki zestaw?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:24:37 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Może Maxtor jednak? :))

moze ma problem z dostaniem? :) u mnie jak sie pytalem w Tychach to taki
dresik w malym wrednym sklepiku (niech bog nad tym sklepem czuwa, bo tam
same sajsungi :) ) powiedzial, ze moga je skolowac za 700 zet (40giga
5400rpm) :))

> LG i ASUSy sprawiają kłopoty :)

won od asus'a. problemow nie sprawia. to uzyszkodnicy sprawia problemy:)

> Da się wyżyć, ale lepiej kup TEACa 40x.

khem, z lg to nei da sie wyzyc, bo to troche durnie wyglada jak samsung
24x ma predkosc taka sama co lg 52x, a nawet szybsza :> ja juz o
2minutach na 700mb w asusie 45x nie wspominam, bo nie warto... :>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|