Re: Nagrywanie płyt Audio...

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:42:40 MET DST

Uwazam sie za wytrawnego audifila i nie jestem w stanie uchwycyc roznicy
przy odsluchiwaniu plyt nagranych na roznych nagrywarkach, ale bez problemu
nagarywanych z wykorzystaniem roznego softu. Dawnej najlepiej brzmialy plyty
nagrane na CDRWin, ale od wersjji bodajze 3,7 pogorszylo sie.
Polecam nagrywanie plyt audio z predkoscia x1 a maksymalnie x2. moze
zwiekszyc sie ilosc bledow, ktopre beda musialy byc uzupelnione przez uklady
korekcji. Poza tym przy x4 zdarza sie, ze na slabych odtwarzaczach typu
"jamnik" lub "bum box" kaszani sie.
A przeciez chyba az tak Ci sie nie spieszy.

Robert P.