Re: Programowanie BIOSu

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:02:54 MET DST

"Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl>
napisał w wiadomości:

> graficznych nie wiem ale programator powinien byc w kazdym wiekszym
> serwisie jezeli to kosc z nowszej plyty to serwisant moze probowac
> przekladac bios i programowac na plycie, co do kart graficznych to dosc
> duzo zalezy od karty i tego czy jest ona sprawna (czy bios chcesz
> aktualizowac czy jest trzepniety), ale ogolnie nie poleca sie flashowac
> vgiek

W grafice podejrzewam właśnie trzepnięty BIOS.
Karta czasami jest niewidoczna (piski BIOSa płyty głównej),
czasami OK. Dla próby wcisnąłem BIOS od innej karty
(na innej kości ale tej samej firmy - S3) i karta jest widoczna za każdym
razem ale oczywiście jest kaszanka zamiast obrazu - więc chyba chodzi
tu właśnie o uszkodzony BIOS karty graf.

Pozdrawiam