Re: Programowanie BIOSu

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 15:01:31 MET DST

Użytkownik "Tomek" <ati_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Hi !!
>
> Czy wiecie może gdzie w Łodzi można
> zaprogramować kość BIOSu z pliku na dyskietce,
> ile taka przyjemność kosztuje i czy programują także
> kostki BIOSu kart graficznych???

graficznych nie wiem ale programator powinien byc w kazdym wiekszym serwisie
jezeli to kosc z nowszej plyty to serwisant moze probowac przekladac bios i
programowac na plycie, co do kart graficznych to dosc duzo zalezy od karty i
tego czy jest ona sprawna (czy bios chcesz aktualizowac czy jest
trzepniety), ale ogolnie nie poleca sie flashowac vgiek

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl