Drivery do W95 dla HP5100c :(((

Autor: Michał Jęczalik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:12:02 MET DST

        Witajcie,

kupiłem okazyjnie skanerek HP 5100c, ale nie mam do niego
sterowników. Cały dzień już ich szukam i szukam... I nic. Po całym
świecie grzebałem. U jakiegoś Ruska znalazłem jakieś, ale są do wersji
SCSI, a ja mam LPT.

Mam namiar na stronie HP, ale plik ma 17 MB i nie mogę go ciągnąć w
ciemno przez modem. :(

Czy ktoś wie, gdzie to leży? A może ktoś ma oryginalną płytkę i mógłby
wystawić? A może chociaż powiedzieć, jaki jest rozmiar tych
sterowników, żebym wiedział, czego ewentualnie się spodziewać po tym,
co ściągnę?

Pomocy... Już wiem, dlaczego poprzedni właściciel go sprzedał. :)

--
Samotnik Michał Jęczalik Sr
http://www.samotnia.eu.org/