Re: nagrywarka LG 16x - za długie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 22:07:58 MET DST

Niejaki(a) Mirek Ptak <mirekptak_at_netscape.net> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> [...]
>

> No to fajnie =BFe Ci dobrze pracuje - ja znam przyk=B3ady padania Teac=F3=
> w po
> miesi=B1cu i po latach (znaczy ci=B1gle dzia=B3aj=B1 :) ), podobnie z LG =
> -
> moja (8x) dzia=B3a ponad rok i wypali=B3em wi=EAcej ni=BF 600 ;), a znajo=
> my -
> nagrywacz - to ju=BF chyba z 3x tyle przepu=B6ci=B3 (albo i wi=EAcej).
> Moja to przerobiona 8083B, znajomy nagrywacz to oryginalna 8080B.
> Obie nie obs=B3uguj=B1 DAO-RAW, co mi nie za bardzo doskwiera, ale by si=EA=

_ja_ znam wiecej przypadkow padanai lg niz teac'ow :P tzw. teac'a
padnietego nie widzialem, za to kilka lg tak... nawet robilem im
reanimacje... laser wygladal jakby zaszedl mgla. po prostu - poszla
optyka...

> ten model te=BF jest niezawodny po oko=B3o 6 miesi=EAcznym pobycie na
> naszym rynku.
> BTW - nowy Samsung ma bardzo dobr=B1 recenzj=EA na cdrinfo i w tej
> chwili jest jedn=B1 z bardziej zaawansowanych nagrywarek na rynku
> obok nowej 16 LG :)))) (i nie mam tu na my=B6li szybko=B6ci :) )

a co ma takiego? przycisk play? :>

> Powiedz mi, =BFe Teac nie robi tego samego :)

a widzisz jakies duze iosci tych napedow na rynku? bo np. ja cdromow nie
widzialem w zadnym sklepie, orprcz jednego i to kilka m-cy emu, teraz
ich nie maja... ;P

> - lub nie przymierzaj=B1c
> Asus, Amd, technics, seagate, IBM, nVidia, sony, GM, ford ?????

fjat, pilsner, tyskie, mleczarnia "krasula & co", itd... idac tym tokiem
wyslenia, wszyscy robia masowe ;P

> Gdyby=B6 promowa=B3 Plextora, to OK ich nap=EAdy s=B1 drogie i dobre. Tea=
> ce
> wyrobi=B3y sobie dobr=B1 renom=EA, nie bez racji - to naprawd=EA dobry sp=
> rz=EAt,
> i pisz=EA to mimo tego, =BFe od ponad roku m=EAcz=EA si=EA z moim CD (32x=
> ), kt=F3ry
> nie czyta mi prawie =BFadnej porysowanej p=B3yty - odczytuj=EA je bez pro=
> blemu
> na nagrywarce - korekcja w tych nap=EAdach jest do bani!

sam uz nie wiem, o czym piszesz, bo piszesz w quoted-printable :P

> Wracaj=B1c do masowej produkcji - nie zawsze oznacza to gorsz=B1 jako=B6=E6=
> ,
> a zw=B3aszcza nie zawsze oznacza to gorsz=B1 opini=EA!!!

gorsza opinie LG ma u mnie dlatego, ze widze jak padaja. widze, ze sa
glosne i ich spowalniac nie mozna. to tak na dzien dobry, jesli chodzi o
moje powody przeciwko LG :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|