Re: Komputer dla grafika...

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 17:29:59 MET DST

Użytkownik "Adam Czajka" <adamc_at_snn.com.pl> napisał w wiadomości
> hey

prawdę mówiąc maca nie widziałem nigdy na oczy, ale
z opowieści, a chociażby z twojego wcześniejszego
postu wiem, że faktycznie są to niezłe kompy. dla profesjonalisty,
który ma o sprzęcie nikłe pojęcie, a także dysponuje
profesjonalnym budżetem, jak znalazł. pewnie prawdą
jest także to, że w stanach składaków nikt nie kupuje,
tylko ogromna większość jedzie na ibm, dell czy compaq.
czy też rzeczony mac. przeciętna amerykańska gospodyni
domowa, jeśli jej psychoanalityk zalecił terapię twórczą,
może faktycznie kupić sobie maka i tworzyć amerykańską
wersję e-sztuki na amerykańskim komputerze. wszak ma
to być terapia bezstresowa.
co do psujących rynek domorosłych składaczy to sam się
do takich zaliczam i pewnie faktycznie trochę rynek psuję.
wiem natomiast, że sam złożyłem sobie komputer pod
3dstudio/acad, dość mocno go podkręciłem, zainstalowałem
na nim w2k i od tego czasu kłopotów z nim żadnych nie miałem,
pomimo tego, że służy także do grania, i innych rzeczy.
kiedy renderuję czwarty dzień bez przerwy scenę w 3dstudio,
to swobodnie sprawdzam pocztę, odpalam kilka/naście sesji
iexplorera, piszę w wordzie/drukuję i inne takie, bez obawy że
mi się coś zaraz sypnie. a zaplombowany firmowy
komp by się u mnie nie uchował ani godziny... inna sprawa
że dla człowieka o niewiadomych kompetencjach, który chciałby
komputer do profesjonalnej pracy, raczej bałbym się go złożyć,
choć wiem, że w rzadko którym sklepie poza firmówkami
dell/ibm/mac/compaq/siemens itp zrobiliby to lepiej...
bo przecież nie w optimusie
grzech